Felsőtárkányi Faluház intézményvezetői pályázat

Létrehozva: 2025. 02. 14.

Pályázati felhívás 

A muzeális intézményekről, a nyilvános könyvtári ellátásról és a közművelődésről szóló 1997. évi CXL. törvény, a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény (a továbbiakban Mt.), valamint a kulturális intézményben foglalkoztatottak munkaköreiről és foglalkoztatási követelményeiről, az intézményvezetői pályázat lefolytatásának rendjéről, valamint egyes kulturális tárgyú rendeletek módosításáról szóló 39/2020. (X.30.) EMMI rendelet alapján Felsőtárkány Község Önkormányzata pályázatot hirdet a Felsőtárkányi Faluház intézményvezetői munkakörének ellátására.

A munkaviszony tartalma:

A munkaviszony az Mt. vezető állású munkavállalókra vonatkozó rendelkezéseinek alkalmazásával jön létre. A munkaviszony 3 hónap próbaidő kikötésével teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra jön létre.

A munkavégzés helye: 3324 Felsőtárkány, Fő út 350.

A betöltendő munkakör megnevezése: intézményvezető

A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:

Az intézményvezető a vonatkozó jogszabályokban, az intézmény Alapító Okiratában, Szervezeti és Működési Szabályzatában meghatározottak szerint felelős az intézmény alapfeladatainak ellátásának koordinálásáért, költségvetési gazdálkodásáért, a szakszerű és törvényes működtetéséért, a szakmai feladatellátásért. Az intézményvezető egyszemélyi felelős vezetője az intézménynek, a feladatellátáshoz biztosított önkormányzati vagyon használatának és megőrzésének. A fenntartó által meghatározott költségvetésből biztosítja az intézmény működési, személyi és tárgyi feltételeit. Ellátja az önállóan működő költségvetési szerv vezetőjének tervezési, pénzügyi, gazdálkodási, adatszolgáltatási feladatait. Továbbá feladata a település közművelődési tevékenységének, a helyi ünnepségek, rendezvények lebonyolításának koordinálása.

A munkakör betöltésének feltételei:

●       az EMMI rendelet 3. § (1) bekezdése értelmében a rendelet 1. melléklet 9. pontjában meghatározottak,

●       államháztartási és vezetői ismereteket nyújtó, legalább 120 órás képzés igazolt elvégzése. Ennek hiányában a vezető állású munkavállalói munkakör betöltését követő két éven belül köteles a képzést elvégezni, és az azt igazoló okiratot bemutatni.

●       büntetlen előélet

●       megbízása esetén a vagyonnyilat-tételi kötelezettségnek eleget tesz

●        magyar állampolgárság, cselekvőképesség

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

-          Felsőtárkány községben helyismeret,

-          B kategóriás vezetői engedély

Illetmény és juttatások

Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény, valamint Felsőtárkány Község Önkormányzata Képviselő testületének a 2025. évi költségvetésről szóló önkormányzati rendelet rendelkezései az irányadók. 

A munkakör betöltésének kezdő és befejező időpontja: a vezetői megbízás 2025. április 1. napjától 2030. március 31. napjáig terjedő határozott időtartamra szól. 

A pályázat részeként benyújtandó okiratok, nyilatkozatok:

●       az előírt vezetői tapasztalat, valamint szakmai gyakorlat meglétét igazoló szakmai önéletrajz

●       szakmai gyakorlatról szóló hiteles igazolás,

●       végzettséget, szakképzettséget, nyelvismeretet tanúsító okiratok másolata,

●       3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítványt, amely a foglalkozástól eltiltás hatályára is kiterjed

●       az intézmény vezetésére vonatkozó részletes szakmai és vezetési program,

●       az államháztartási és vezetési ismereteket nyújtó képzés elvégzését igazoló okiratok hiteles másolatát, vagy az annak elvégzéséről szóló szándéknyilatkozatot

●       a pályázó nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul ahhoz, hogy a jogszabályban meghatározott véleményezők a pályázata tartalmát megismerhessék,

●       a pályázó nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez,

●       nyilatkozat arról, hogy pályázó a vezetői megbízás esetén vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségének eleget tesz,

●       nyilatkozat arról, hogy a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény 211. §-a értelmében személyével kapcsolatban összeférhetetlenség nem áll fenn,

A pályázat benyújtásának határideje: 2025. március 17.

A pályázat benyújtásának módja: a pályázatokat Felsőtárkány Község Önkormányzata polgármesterének címezve elektronikus levélben onkormanyzat@felsotarkany.hu e-mail címre (pdf. formátumban), postai úton vagy személyesen Felsőtárkány Község Önkormányzata, 3324 Felsőtárkány, Fő út 101. szám alatti címre (zárt borítékban) kell benyújtani.

A pályázat kiírással kapcsolatosan további információt dr. Juhász Attila Simon Felsőtárkány polgármestere nyújt, a 06-36-534 010 telefonszámon. 

A pályázat elbírálásának módja és rendje:

A pályázati feltételeknek megfelelő pályázókat bizottság hallgatja meg, és javaslatuk alapján a Képviselő-testület dönt a pályázat elbírálásáról.

Pályázat elbírálási határideje: beadási határidőt követő első Képviselő-testületi ülés.

Felsőtárkány község honlapján közzétéve: 2025. február 14.  

A pályázat kiírója fenntartja a jogot, hogy a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa.